Fuck skinny, get fit!

Fuck skinny, get fit!

wtorek, 29 kwietnia 2014

Motywacyjnie dla Twardzielek :)

Kiedy zbliżasz się do drzwi możliwości, nie pukaj. Wpie***dalaj się tam z buta, uśmiechnij się i przedstaw! 
"Kiedyś zacznę", "kiedyś mi się uda", chrzanić "kiedyś"!!! "Kiedyś" to choroba, która każe nam zabrać wszystkie nasze marzenia do grobu.
Kobietka sukcesu? To taka, która będzie walczyć tak długo aż pewnego dnia powie sobie skromnie - "wszytko czego chciałam, dzisiaj już należy do mnie".
I tego Nam wszystkim Kochane Babska życzę, be strong! <3

3 komentarze:

  1. Ja walczę :) Pozdrawiam :)!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mądra ja- zamiast przeczytać bloga od deski do deski, napisałam do Ciebie maila a wiele odpowiedzi znalazłam tutaj :) Dzięki Tobie postanowiłam dalej walczyć, super motywujesz! Będę tu codziennym gościem!
    pozdrawiam Justyna ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Justyna, pytanie podrzuciłaś na maila a ja nie odpowiedziałam? Podrzuć jeszcze raz, troszkę tych maili dostaję i mogło się zawieruszyć :) a co dwie tęgie głowy to nie jedna! :)))

    OdpowiedzUsuń