Fuck skinny, get fit!

Fuck skinny, get fit!

środa, 23 kwietnia 2014

Skinny girls look good in clothes, fit girls look good naked?

Skinny girls look good in clothes, fit girls look good naked?
Ja tam Siebie kocham pod każdą postacią! A Ty? Kochane Baby, przestańmy być z Siebie niezadowolone! Nie jesteśmy idealne? To koniec narzekania i bierzemy się do roboty, by do ideału się zbliżyć! Przestańmy marzyć by wyglądać jak ktoś inny, lub chcieć by lubiano Nas jak kogoś innego. Przestańmy nienawidzić Swojego ciała, Swojej twarzy, osobowości, KOCHAJMY JE i DBAJMY O NIE! Każdego dnia pozwól Sobie na chwilkę egoizmu, tylko Ty , Twoje ciało i starania o lepsze samopoczucie, o lepszą wersję Siebie. A jeśli Ktoś będzie miał Ci za złe Twoje szczęście to wystaw środkowy palec i powiedz: „fuck it! Moje szczęście będzie zależeć tylko ode Mnie , nie od kogoś innego! Kocham Siebie, Swoje niedoskonałości. One tworzą mnie. A ja jestem całkiem zajebista!”
Wytrwałego, aktywnego i uśmiechniętego tygodnia zajebiste Baby! 

1 komentarz:

  1. Blog przelewa się pozytywnie nastrajającą energią. Nawet największemu leniuchowi zachciało się dziś wstać i poćwiczyć (dokonałaś przełomu). Pozdrawiam i niecierpliwie czekam na nowy post. :)

    OdpowiedzUsuń